Další info k táboru + trička+ emailová konference

10.05.2018 20:03

Ahoj,

v první řadě děkuji za odevzdané přihlášky. Snad poprvé za poslední roky mám všechny přihlášky včas. Obdobně bych byl potěšen včasným odevzdáním potvrzení od lékaře a zaplacením. Dále tlumočím žádost zdravotnického týmu, aby všichni, kteří mají nějaké zdravotní omezení, měli aktuální lékařskou zprávu (mimo potvrzení od lékaře). V nejbližší době zveřejníme datum posledního předtáborového setkání s rodiči, určeném zvláště pro nováčky, i když všichni jsou vítáni. K tomuto datu budu také chtít vědět, pokud a v jakém počtu se chtějí rodiče přijet podívat během návštěvního večera (neberte s sebou prosím děti do 4 let a zvířata). 

Druhým bodem jsou oddílová trička. Všem pokud mají o oddílové tričko zájem napište mi prosím (ne do oddílového emailu)nejpozději do úterý velikost. 

POslední a neméně důležitá je emailová konference. Naposledy žádám ty, kterým nechodí hromadné emaily z adresy vlcidulzlonin@gmail.com, ať mi napíší své emailové adresy a já je doplím do seznamu. Dalším krokem je potvrzení emailu, který z výše uvedené adresy přijde (minimálně 3 adresy mám nepotvrzené). Poté již budete na všechny důležité informace upozorněni. 

1M