Nášivky, trika, šátky, kroje.....

04.03.2015 19:19

Ahoj, aby toho nebylo pro dnešek málo tak potřebuji od vás vědět jak jste na tom s různými proprietama ke kroji a střediskovým tričkem. Ti kteří byli na poslední schůzce se mi ozývat nemusí od ostatních bych rád měl zprávu co mají a co ne, popřípadě jestli už je jim to malé :D Jde konkrétně o skautský šátek (žlutý), střediskové triko (zelené s netopýrem, včetně velikosti), turbánek, šňůrku (žlutou) a nějakou z nášivek: Domovenka Líbeznice s číslem, slibový odznak, domovenka Czech Republic, nášivka oddílu (Vlk) a fialová nášivka WOSM. Dále by byl dobrý nápad mít krojovou píšťalku, kterou ovšem středisko nehradí na rozdíl od všech nášivek, šátků, turbánků a šňůrek. Samozřejmě nabízím, že když si je u mě objednáte tak já vám je seženu, aby jste je nemuseli shánět sami. Investice je to zhruba 100 korun. Další a zdaleka nejdůležitější položkou je krojová košile (písková barva). Tu si také musíte zakoupit sami už jenom pro to že si jí musíte vyzkoušet :D Je zde možnost odkoupit starší košili od někoho ze starších, ale bude to jen 1 maximálně 2 kusy.  Takže se koukněte co vám chybí a co popřípadě přebívá a ozvěte se mi ohledně toho :D Ti kterým nic nechybí a nic ode mě nechtějí tak mi akorát napište, abych věděl, že si vás mohu škrtnout. :D

Pro ty kteří nevědí, kde kroj a další věci sehnat sem dávám odkaz na stránky obchodu:

https://www.junshop.cz/skautske-vybaveni/krojove-kosile-a-halenky/krojova-kosile-pesi-detska.html

Obchod má i kamenou prodejnu v Praze poblíž Strossmayerova náměstí :

https://www.google.com/maps?ll=50.100281,14.4281&z=14&t=m&hl=cs&gl=US&mapclient=embed&q=Ha%C5%A1kova+629/7+170+00+Praha-Praha+7+%C4%8Cesk%C3%A1+republika


který jak předpokládám ještě před táborem navštívíte :D No snad je to všechny kdyby mě ještě něco napadlo tak se ozvu :D 

Kdo nezná můj mejl tak je tady:  adamsisler@gmail.com.     Tak nechci slyšet, že někdo nevěděl kam mi to poslat   :D

1. Muž