Omluva k táboru + omlouvání schůzek + výzva (informace pro rodiče) + poslední výzva k registraci

14.01.2016 23:20

Ahoj,

moc se omlouvám, ale ne mojí vinnou a bez mého vědomí se mění data táborů a tudiž i našeho, bohužel v tuto chvíli nejsem schopen říct zda nakonec v datu zde vyvěšeném opravdu pojedeme nebo jestli se změní. 

Za druhé, už jsem to několikrát opakoval, ale zopakuji to znovu... Já i ostatní vedoucí vedeme oddíl ve vlastním volném času a když dorazím na schůzku jenom několik málo kluků opravdu si dovedu představit, že bych ten čas zvládl strávit lépe a tudíž bych byl rád, aby jakákoliv absence na schůzkách byla dopředu omluvena. Jako opatření jsem zvolil při 3 po sobě jdoucích neomluvených schůzkách se budeme muset rozloučit. Omluvu je možné mi vzkázat po někom kdo se na schůzku dostaví, mém telefoním čísle 732800091 nebo e-mailu adamsisler@gmail.com. Stačí jednoduchá zpráva nepříjdu + důvod a podpis. 

Jako poslední a asi nejzásadnější, mám sice kvalifikaci pro práci s dětmi, ale nejsem kvalifikován jako speciální pedagog a bohužel se setkávám s tím, že rodiče mi o dětech se specifickými potřebami (např. autismus, ADHD....) neřeknou, tudíž bych to od těchto rodičů potřeboval sdělit nejlépe písemně nebo e-mailem a to i od těch u kterých o tom vím. 

 

PS: Kdo zatím nezaplatil registraci: Miloš Halda (600), Matyáš Pávek (1000), Mangas (600), Káčula (800), Sam (800) a Gimli (800). Protím zaplatit do půlnoci 20.1. Musím poté registraci provést ještě elektronicky  

 

Děkuji všem